GENERELL INFO

VIKTIG INFORMASJON:

 Vi holder åpent for booking fom 05.06.2020, med noen avvik i betjent tid. Foreløpig vil det kun være betjent på stedet de dagene det er aktivitet (reserverte rom) på Smartrom, fra kl 19:00-21:00. Det vil være mulig å komme seg inn på rommene med tildelt kode når som helst på døgnet. Men skulle du ønske/trenge assistanse, vil dette kun være tilgjengelig innenfor nevnte tidsrom.

Vi anbefaler deg derfor å ankomme innenfor dette tidspunktet. Skulle dette ikke være mulig, må du gi oss beskjed i god tid slik vi eventuelt kan tilrettelegge. 

Fra nå av kan vi nås på telefon man-fre kl 09:00-15:00. Vi anbefaler deg uansett å kontakte oss på mail, post@smartrom.no, med mindre det haster veldig. 

 

Tilgang til rommet

Etter bestillingen din er registrert og betalt vil du motta en e-post med din bookingbekreftelse. Koder til hoveddør og rommet vil bli sendt ut samme dag som din ankomst, ca kl 12:00. Disse blir sendt på både e-post og SMS, så det er viktig å sjekke at dette stemmer når du legger inn reservasjonen din.

 

Tilgjengelig 24/7

Om du bestiller rom sent samme dag som din ankomst vil du få tilsendt en automatisk generert e-post med koder for å komme deg inn på rommet.
MERK: Det vil da ikke være mulig å få ekstra seng på rommet.

 

Fasiliteter

Det er et fellesareal på Smartrom med sitteplasser og kjøkken. Her kan man lage seg mat dersom det er ønskelig. Vi har også automat med diverse snacks og drikke, samt en kaffeautomat. 

 

Avbestilling

Avbestilling må skje senest 48 timer før ankomst. Les mer om dette under vilkår og betingelser.

 

Åpningstid

Smartrom har ingen resepsjon, og er derfor ubetjent. Det er likevel mulig å kontakte ansatte på PlussPark dersom det skulle oppstå behov for assistanse.
PlussPark er betjent fra kl 05:00-23:30 mandag til fredag, og 06:30-23:30 hver søndag. (Med forbehold om endringer i høytider o.l.)

 

ENGLISH BELOW:

 

GENERAL INFORMATION

 

Access to the room

After your order is registered and paid for you will receive an email with your booking confirmation. Codes for the main door and your assigned room will be sent out the same day as your arrival, approx. 12:00. These are sent on both email and SMS, so it is important to check that this information is correct when you place your reservation.

 

Available 24/7

If you book a room late on the day of your arrival, you will receive an automatically generated email with codes to enter the room.
NOTE: It will not be possible to get an extra bed in the room.

 

Facilities

There is a common area with seating and kitchen. Here you can cook if desired. We also have a vending machine with various snacks and drinks, as well as a coffee machine.  

 

Cancellation

Cancellation must be made no later than 48 hours prior to arrival. Read more about this under terms and conditions.

 

Opening hours

Smartrom have no reception and are therefor unattended. Nevertheless, it is possible to contact the staff at PlussPark should assistance be needed.

PlussPark is serviced from 05:00-23:30 Monday to Friday, and 06:30-23:30 Sundays. (subject to changes in holidays etc.)